Menu: Podział
wg
|
Pinkerton - zasady gryZasady gry w pinkertona - strona 3/3ZASADY DODATKOWE1. Dopóki wartość kart w stosie mieści się w przedziale od –20 do 20, do stosu nie można dorzucać kart o wartości 20, 30, 40, -20, -30, -40 czyli K, D, J. Jeżeli wartość kart przekroczy, lub będzie równa przedziałowi, wtedy można dorzucić te karty, niezależnie od ich koloru. Jeżeli gracz nie ma odpowiedniej karty do stosu, musi spasować, jednak bez konsekwencji wypadnięcia z gry ( ten pas nie liczy się do jego konta i nie wymaga wyrzucenia jednej karty). 2. Gdy wartość stosu wyniesie 0, gracz nie musi wyrzucać dwóch kart z ręki, tylko może od razu dorzucić kartę do stosu. 3. Kiedy wartość stosu przekroczy lub będzie równa 80 lub –80, gracze muszą zamiast dwóch wyrzucać z ręki trzy karty. Spowodowane jest to ograniczeniami w wartościach kart. Analogicznie liczba kart zwiększa się o jeden dla wartości stosu: 120, -120, 160, -160 itd. Liczba dorzucanych przez rozdającego kart też zwiększa się o jeden. 4. Karty w stosie mogą być podliczane tylko przez rozdającego na prośbę gracza. Sam rozdający (nawet jeśli jest graczem) nie może podliczyć kart w stosie. 5. Gdy rozdającemu skończą się karty, może wykorzystać te wyrzucane przez graczy. Może też wykorzystać dodatkową talię kart. Nie może jednak wykorzystać kart znajdujących się w stosie.
PUNKTACJA
<<< poprzednia strona
kolejna >>> |
|
||||
(c) 2007 ZasadyGry.pl - Wszelkie prawa, włącznie z autorskimi zastrzeżone. |