ZasadyGry.pl

 
 
 Menu:

alfabetyczny
 spis gier

 Podział wg
 rodzaju:

gry karciane

gry planszowe

gry sportowe

gry hazardowe

gry na kartce
       i inne


dodaj stronę do
 ulubionych

informacje o
 serwisie

 

     

Remik - zasady gry

Zasady gry w remika - strona 3/4

Jeśli gracz wykładający ma 10 kart w kompletnych układach - czyli ma remika (nie ma kart luźnych) zapisuje sobie na swoją korzyści sumę punktów ujemnych (kart luźnych) przeciwnika i25 punktów premii. A przeciwnik nie może dokładać swoich kart luźnych do wyłożonych kart stukającego/wykładającego się (nawet gdyby do nich pasowały).

Jeśli podczas rozgrywki w talonie zakrytych kart pozostaną już tylko dwie sztuki, rozgrywkę uznaje się za remisową i następuje ponowne rozdanie kart.

Gra toczy się do momentu osiągnięcia lub przekroczenia progu 100 punktów przez jednego z grających. W tym momencie następuje końcowe rozliczenie gry:
Gracz który przekroczył pierwszy próg 100 punktów otrzymuje kolejne 100 punktów jako premię oraz dodatkowo 25 punktów premii za każdą z rozgrywek wygranych ponad ilość rozgrywek wygranych przez przeciwnika.

Przykładowy przebieg gry (pomiędzy graczem A i B)

Pierwszą rozgrywkę wygrywa gracz A któremu w luźnych kartach pozostało 6 punktów, gracz B miał 19 pkt. Gracz A zdobywa 13 punktów.

Druga rozgrywka i gracz B ma remika a gracz a aż 24 punkty w kartach,  a więc B otrzymuje 24 punkty+25 punktów jako premia za remika (łącznie 49)

Trzecia rozgrywka: Gracz B stuka i wykłada się pozostawiając w luźnych kartach 8 punktów, natomiast gracz A miał 27 punktów w kartach - czyli B otrzymuje 1 punkt.

W czwartek rozgrywce gracz A zastukał z 10 punktów, B miał 27, a więc A wygrał 17 punktów

<<< poprzednia strona kolejna >>>
~

 
 

(c) 2007 ZasadyGry.pl - Wszelkie prawa, włącznie z autorskimi zastrzeżone. Gry towarzyskie.