Menu: Podział
wg
|
Remik - zasady gryZasady gry w remika - strona 3/4Jeśli gracz wykładający ma 10 kart w kompletnych układach - czyli ma remika (nie ma kart luźnych) zapisuje sobie na swoją korzyści sumę punktów ujemnych (kart luźnych) przeciwnika i25 punktów premii. A przeciwnik nie może dokładać swoich kart luźnych do wyłożonych kart stukającego/wykładającego się (nawet gdyby do nich pasowały). Jeśli podczas rozgrywki w talonie zakrytych kart pozostaną już tylko dwie sztuki, rozgrywkę uznaje się za remisową i następuje ponowne rozdanie kart. Gra toczy się do momentu osiągnięcia lub
przekroczenia progu 100 punktów przez jednego z grających. W tym
momencie następuje końcowe rozliczenie gry: Przykładowy przebieg gry (pomiędzy graczem A i B) Pierwszą rozgrywkę wygrywa gracz A któremu w luźnych kartach pozostało 6 punktów, gracz B miał 19 pkt. Gracz A zdobywa 13 punktów. Druga rozgrywka i gracz B ma remika a gracz a aż 24 punkty w kartach, a więc B otrzymuje 24 punkty+25 punktów jako premia za remika (łącznie 49) Trzecia rozgrywka: Gracz B stuka i wykłada się pozostawiając w luźnych kartach 8 punktów, natomiast gracz A miał 27 punktów w kartach - czyli B otrzymuje 1 punkt. W czwartek rozgrywce gracz A zastukał z 10 punktów, B miał 27, a więc A wygrał 17 punktów <<< poprzednia
strona kolejna >>> |
|||||
(c) 2007 ZasadyGry.pl - Wszelkie prawa, włącznie z autorskimi zastrzeżone. Gry towarzyskie. |